2014. június 20., péntek

19. rész

Sziasztok Drágák!
Sajnálom hogy ennyire megvárattalak benneteket, de mára ígértem a részt, itt is van. :) Remélem tetszeni fog. :)
Meg kell köszönnöm, hogy nem pártoltatok el mellőllem, sőt akadtak támogatóim is! Nagyon boldog vagyok emiatt, nagyon szépen köszönöm nektek! ♥
Jó olvasást! :)
Lauren.xx

Csak zokogtam, és zokogtam... Testem rázkódott, a szoba visszahngzott a szipogásomtól, és úgy éreztem, egyedül vagyok. Igaz Zayn-nek elmondtam az igazságot, de senki nem értehti mi játszódik most le bennem. Egyszerre kavarog bennem a csalódás, harag, a szeretet, és a féltékenység egyvelege. Azt hittem Niall nem dől be ennek a cafkának, de sajnos tévedtem. Nem mondom, hogy nem szeretnék most Jessica helyében lenni, mert akkor hazudnék. Nagyon is szeretnék, csak nem úgy, ahogy éppen most létesítenek kapcsolatot...ha rágondolok, hogy mit művelhetnek most, elkap a hányinger. Azt hittem Niall nem ilyen. Az életemet bíztam rá, ezzel együtt a szívemet is. De ő tudta nélkül okozott nekem lelki fájdalmat, és most itt kuporgok, összetörve, miközben a hold sugarai simogatják vállamat. Nem tudom mitévő legyek. A fejemben megfordult egy ötlet, de ezt gyorsan elvetettem. Nem biztos, hogy kibírtam volna.

*Niall szemszöge*

Némán ültem az ágyamon, miközben Jessica a rajongóktól kapott ajándékoktól roskadozó polcokat bámulta ijesztően rövid szoknyában. Szerintem nem érdekelte annyira, csak unalmában már nem tudott mit kezdeni magával. Leemelt egy üvegdobozt, amiben több 10 fonott karkötő lapult. Azok voltak a kedvenceim, néha fel is vettem egyet kiegészítőnek. Viszont a doboz mellett nem volt semmi. Eszembe jutott Hayley, amint csillogó szemekkel levesz a polcról egy plüssmacit, és tapogatja. Neki adtam, és aznap egész nap szorongatta. Emlékszem, mikor este a kezében lógó macival jött be hozzám. Nem tudom, láttam-e már annál aranyosabbat, de nem is érdekel. A legédesebb és legelbűvölőbb teremtés számomra Hayley. És ez nem is fog megváltozni. Jessica a nyomába sem érhet. Ő egy arrogáns nőszemély, és minden alkalmat megragad, hogy hozzám érjen. Undorító. Sokat változott rossz értelemben, és ha ezt tudtam volna, be sem engedem....fogalmam sincs hogy fogok kibírni vele több hetet. Ráadásul egy ágyban!
Hirtelen lehuppant mellém, nagyon közel. Látta, hogy az istenért sem akarok megszólalni, ezért elkezdte simogatni a tarkómat. A gyenge pontom....megtalálta. Szaporábban kezdtem venni a levegőt, de nem azért mert kellemes volt, hanem ez már mindenen túllőtt. Mi vagyok én? A bábuja akit kihasználhat? Na adok én neki. Vagyis nem, mert nem ütnék meg egy nőt sem, még akkor sem, ha ő Jessica. A másik kezét a combomra tette, lassan simított végig rajta.
-Jessica, mi a francot mű....-de nem tudtam befejezni, mert hirtelen rámarkolt a legféltettebb testrészemre, és akaratlanul is egy nyögés csúszott ki a számon. Azonban ez nem volt minden. Magához húzott, és erőszakos csókolózásba kezdett. Nem adtam meg magam. Kicsit lassabb tempóra váltott, és akaratom ellenére átvettem az irányítást. Talán az hajtott, hogy Hayley sosem lehet az enyém...vagy fogalmam sincs. Erre nem tudok bővebb magyarázatot adni. Felálltunk, elbattyogtunk az ágy elejéhez. Csak csókolóztunk....de nem éreztem semmit. Nem éreztem azt amit kellett volna. Olyan semmit mondó volt az egész. Csak kényszer volt. Nem csinálhatom ezt. Ha Hayley nem lehet az enyém, akkor is fogok érte harcolni! Nem dobhatom csak így el a lehetőséget. Egyből másnál keresem a vígaszt, ha valami nem sikerül, amit igazából még meg sem próbáltam. Gyáva vagyok, mindezek mellett még egy érzéketlen tuskó is. Időközben Jessica már a pólóm alját babrálta. De én nem akartam ezt. Nem érzek Jessica iránt semmit, csakis utálatot. Ma akartam megkérni Hayleyt, hogy menjünk el együtt vacsorázni. Ezt szántam még születésnapi ajándéknak, ehelyett mit csinálok most? Nem, nem, nem! Elég ebből!
Eltoltam magamtól, és lehajtott fejjel elkezdtem motyogni.
-Pakolj össze, és kérlek menj el!-mondtam halkan.
Csak értetlenül nézett rám, és össze-vissza elkezdett nyivákolni.
-Miért, nem tetszett?-kérdezte megilletődve.
-Nem. De kérlek állj neki a pakolásnak!
-Én aztán nem megyek sehova, nehogy azt gondold! Anyukádnak megígértem, hogy vigyázni fogok rád!
-Nem kell rám vigyázni, nagyfiú vagyok már! És légyszíves állj neki a pakolásnak, amíg szépen mondom!
-Na ez szép! Idejövök hozzád, hogy megvigasztaljalak, erre te elküldesz? Többet ne is számíts rám!- kezdte el sértődötten dobálni a ruháit.
Erre már komolyan nem tudok mit mondani... Hirtelen felpattant és rikácsolni kezdett.
-Azt a cafkát szereted ugye?-kérdezte sírást imitálva.-Azt a Ha...izé...
-Hayley-köhécseltem.
-Akkor az. Tudtam én! Úgy nézel arra a ribire, mintha ő viaszolta volna a spanyol szart!-ordibálta.
-Fejezd be az ordibálást! Ne merd őt a szádra venni, és főleg nem ilyen jelzőkkel illetni! Nem ismered, nem tudod hogy mit élt át! És ez most hogy jön ide? Mellesleg az nem fordítva van?-emeltem fel egy kicsit a hangomat, és furán méregettem.
Valaki kopogott, és mellé egy érdes hang is társult.
-Fejezzétek már be! Hayley már alszik, és én is szeretnék!- Harry volt az.
-Harry kérlek gyere be, és segíts!-szóltam neki.
-Mondjad haver, mit segít....jézusom mi ez a sok rózsaszín??-hőkölt hátra. Öhm...igen...Jessica berendezkedett, és a fél szobám tele volt rózsaszín ruhákkal.
-Minden ami rózsaszín, abba tedd bele légyszíves.-mutattam a hatalmas méretű nem meglepő módon rózsaszín bőröndre.
-Oké.
Elkezdtem összerámolni, undorító ruhákkal, és fura dolgokkal kerültem szembe. Rózsaszín budha, rózsaszín hátvakaró (?), ultrarövid szoknyák, mélyen kivágott felsők, rózsaszín szivecskés melltartó (??). Ez már több mint borzalmas. Jessica ezt az ágyamon "bőgve" végignézte.
Harry behúzta a bőröndöt, és csak remélni mertem, hogy minden borzalmas holmit összeszedtünk. Megindult felé, és megfogta a karját.
-Gyere szépen!-fogta meg a bal kezét.
-Én innen nem megyek sehova! Nem voltam világos???-kiabált.
-Kérlek ne kiabálj, ebben a házban mások is vannak rajtunk kívül! De ha szépen nem megy....Niall.-bólintott az ajtó felé. Értettem a célzást. Ide Liam kell. Feltéptem az ajtót, és elrohantam a folyosó elejére. Halkan kopogtam, majd egy gyér válasz után benyitottam. Az ágyán ülve épp éjszakai "nem tudok aludni" selfie-t csinált. Majdnem felnevettem, mert elég vicces látványt nyújtott.
-Figyelj haver. Bocs hogy zavarlak, de elkelne egy kis segítség....-vakargattam a tarkómat.
-Miben? Állok szolgálatára uram! Dr. Payne színre lép. Öntsd ki a lelked!-tette a szívére a kezét, és sajnálkozó fejet vágott.
-Nem Liam, most nem lelki ügyekről van szó. Gyere légyszíves!-intettem és kiléptem a szobából.
Kocogva elindultam a folyosón, Liam pedig kíváncsian jött utánam. Az ajtó előtt megálltam. Már hallottam a veszekedést. A minimális hangszigetelés szinte semmit sem ér... Liam vállára tettem a kezem.
-Készülj fel!-bíztattam. Ha ez lehetséges, még furább fejet vágott.
A biztonság kedvéért bemerészkedtem elsőként. Harry az ágyon próbálta lefogni Jessica-t, ő pedig eszeveszettül kapálózott, és rugdosott. Egy rossz pillanatban sikerült megkarmolnia Harry jobb kezét, és egyből elengedte. Szitkozódva lenézett a karjára, ami három hosszú csíkban elkezdtett vérezni.
-Francba már....-sziszegett és a karját tapogatta.
-Jólvan Harry, elhiszem, hogy fáj, de légyszíves hozd le a bőröndöt....mi elintézzük a nehezét.-biccentettem Liam felé.
Elindultunk Jessica felé, és megragadtam az egyik karját, Liam pedig a másikat. Nem nagyon akart engedelmeskedni, össze-vissza kapálózott-majdnem sikerült orrba vágnia-és rángatózott, mint akinek rohama van.
-Nem megyek innen sehova! Engem nem tudtok ilyen könnyen eltakarítani! Niall maci miért csinálod ezt?-kiabált a folyosón.
-Ide figyelj Jessica! Viselkedj normálisan, és ne ordibálj, mert éjszaka 11 órakor normális emberek már alszanak! És ha nem megy emberi módon, akkor sajnos erősebb dolgokhoz kell próbálkoznom.-szóltam oda neki halkan, mégis erőteljesen. Kicsit megszorítottam a kezét, és megpróbáltuk visszatartani. Az ajtó már csak pár méterre van. Menni fog!
-Niall maci ezt még nagyon megbánod! Tudom hogy azért dobsz most ki, mert azt a cafkát szereted, de én akkor is vissza fogok jönni! Eltakarítom az útból a többi 4 féreggel együtt, és mi ketten elköltözünk Hawaii-ra!-kiáltozott már az előszobában.
-Nem beszélhetsz így a barátaimról! Te fogod megbánni!-nyitottam ki a szabad kezemmel az ajtót, és egy laza mozdulattal óvatosan kilöktem rajta.
Harry már az ajtóban toporgott a bőrönddel, kitette Jessica mellé, a cipőjét pedig nemes egyszerűséggel kihajítottam a házból.
-Meg ne lássalak többet itt!-ezzel becsaptam az ajtót.-Ja és meg ne próbálj dörömbölni, a csengővel pedig ne is próbálkozz, mert a rendőrök visznek haza.-fordultam vissza, és nyitottam résnyire az ajtót.
Nekidőltem a fából készült nyílászárónak, és a kezeimbe temettem az arcomat. Hogy lehettem ennyire figyelmetlen? Azt hiszem, ezt egy darabig nem is fogom megbocsájtani magamnak. Az éjszaka közepén ekkora patáliát csapni....jézusom azt hiszem megkaphatnám a "Világ legidiótább embere" címet.
-Mi történt?-tette a vállamra a kezét Harry.
-Majdnem lefeküdtem Jessica-val......-motyogtam a tenyeremnek.
-Micsoda???-rikkantott fel kis híján Liam.
-Jól hallottátok. Sajnos.-túrtam két kézzel a hajamba.
-Még jó, hogy csak majdnem....ez a nőszemély nagyon gyanús volt nekem...jól tetted, hogy kidobtad.
-Srácok..majd holnap megbeszéljük...elegem volt a mai napból. Jó éjt!-köszöntem el, és a lépcső felé baktattam.
-Jó éjt!-mondták kórusban.
Az életkedvem valahol a föld alatt járhatott, de valahogy ezt jelen pillanatban nem is bántam. Megérdemeltem. Gyáva vagyok. Egy utolsó féreg, amiért egyből máshoz menekülnék. Hayley-nél azért nem mertem még próbálkozni, mert túl sebezhető. Nem biztos, hogy meg tudnám adni neki azt, amit elvárna. Ő, mint egy szeretetre éhes kiscica, törődést igényel. Mondjuk azok után, amiken keresztülment, nem is csodálom. Szeretném, ha a barátnőm lenne, de még magamban sem vagyok 100%-ban biztos. De még benne van a pakliban az is, hogy csak barátként tekint rám....Az élet igazságtalan.
Hirtelen ötlettől vezérelve nem a szobámba mentem, hanem Hayley ajatjához sétáltam. Már biztos alszik, ezért csak nem bànja, ha egy pillanatra benézek hozzá. Csak annyira nyitottam ki az ajtót, hogy rálássak az ágyra, viszont az üresen nézett vissza rám. Jobban kinyitottam az ajtót, és a fürdőből egy vékony fénysugár jelezte, hogy ott van. Halk zörgéseket hallottam. Urrá lett rajtam a kíváncsiság, és beléptem a szobába. Tudom hogy hatalmas illetlenség, hogy egy lány után leskelődöm, ráadásul a fürdőben, de ha az embernek rossz előérzete van, akkor mindenre képes. Halkan az ajtó mellé osontam. Hayley háttal állt nekem, de a tükör láttatni engedte az arcát. Meggyötörtnek tűnt, és biztos hogy sírt, mert a szemei vörösek voltak. Egy kis tablettás dobozt forgatott a kezei közt. A lábam a földbe gyökerezett és az agyam is leblokkolt. Nem kellett közelebbről megnéznem dobozt, tudtam mi volt az. Hirtelen a kezébe öntötte a doboz fél tartalmát, és a szájába dobta. Még reagálni sem tudtam, de már le is nyelte őket.
-Ne!-szóltam, de már késő volt.
A mondás úgy tartja, minden rossz után jön valami jó. Ezt most megváltoztatnám. Minden rossz után jön valami még rosszabb.

14 megjegyzés:

  1. szuper, imádom...:D gyorsan kövit *-* :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :3 Megpróbálok sietni. :)
      Lauren.xx

      Törlés
  2. Tehát....
    Drága, Lauren!
    Először is szeretném megköszönni, hogy egy ilyen fordulatokkal teli, izgalmas történetet kreáltál/írtál nekem (meg mindazoknak akik olvasnia). Másodjára.
    HOGY KÉPZELTED, HOGY NIALL MAJDNEM LEFEKÜDT JESSICÁVAL???
    Nem hiszem el.... Vagyis de, elhiszem, csak nem értem. Attól függetlenül, hogy neki a mi drága főszereplőnk kell, mi a jó szent gatyáért kellene neki lefeküdni azzal... ? Há... Jó befejezem, csak olyan ideges lettem, hogy az valami hihetetlen. :D
    Harmadik. Nagyon tetszik a történet, ami hosszú részeket és kidolgozottságot takar! Csak így tovább!
    Negyedik.
    MÉGIS MIT KÉPZELTÉL, HOGY DRÁGA HAYLEY PIRULÁKAT VESZ BE?????
    Na igen... Ezt a végére? Remélem nem lesz semmi baja...

    Még egyszer megköszönném a fejezetet, szerintem, mindenki nevében! :)

    Ölel:
    Redy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tehát...
      Drága Redy!
      Először is szeretném megköszönni, hogy még mindig kitartasz mellettem, és ilyen hosszú kommenteket írsz! Nagyon kedves vagy, el sem tudod képzelni, hogy ez mennyit jelent nekem! ♥
      Másodszor.
      Hááát, drágaszágom az úgy vót....majd kiderül. Vagy nem. :D Ne légy ideges, azt a rohamomat nem láttad, amikor olvastam, hogy Niall ott flangál lazán, és vizesem a folyosón....na hát azt le kellet volna videózni. xD Na de ez már megint más téma. :'D
      Hát igen, nekem hatalmas képem van, tudod tőlem minden kitelik. xD Majd meglátod azt is. ;)
      Még egyszer meg kell köszönnöm, hogy támogatsz! ♥♥
      Ui: Azt hiszem a történeten kicsit változtatni fogok....csak hogy bűnhődj. Muhahahhah
      Ui2: Tudod hogy szeretlek! ♥
      Lauren. xx

      Törlés
  3. Kedves Lauren!
    Nemrég kezdtem el olvasni a történetedet és be kell valljam, ilyen izgalmassal még nem találkoztam. Mindig izgatottan várom a részeket, remélem a következőt is hamarosan hozod.

    Üdv:
    Nina. xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nina!
      Nagyon örülök, hogy ennyire elnyerte a tetszésedet! ♥ Ha minden jól megy, 1 hét múlva új rész! :)
      Lauren.xx

      Törlés
  4. Kedves Lauren ♥
    Imádom a blogod(, nem emlékszem hogy írtam-e már kommentet ezzel a szöveggel, de ami igaz, az igaz: nagyon IMÁDOM), tökéletes ^.^ Imádom, hogy sosem írsz úgy, hogy: 'valamit azért kell írni' (ez aztán értelmes volt...) :)) Imádom, hogy mindig fordulatokkal teli részeket töltesz fel és fogadok, nagyon sokat foglalkozol a blogoddal, mert nagyon jó ♥
    A részről csak annyit, hogy lenyűgöző ♥ és mint a többi, tele van fordulattokkal(, azért kéne nézni a fejemet miközben olvasom xD)
    Csak így tovább! (Már most félek mi lesz ha vége lesz... :'( ) Kb. hány részesre tervezed? Remélem sok van még vissza :)

    Livi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Liv!
      Már vártam, hogy írj! Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám! ♥
      Hogy őszinte legyek, ennek a résznek a megírása úgy kezdődött, hogy téged idézzelek, "valamit azért kell írni" dolognal indult. Aztán jobban neki estem, és egy szerintetek tökéletes rész alakult ki. :)
      Örülök, hogy így gondoljátok, el sem hiszitek, hogy mennyire boldog vagyok az ilyen kommentektől! :) [kezdem magamat profinak érezni (haha ezt hol álmodtam? :'D)]
      Kb. 70-80 részesre tervezem a blogot, úgyhogy nem kell izgulni. :) De lehet, hogy elhúzom 100-ig. :) Rengeteg ötletem van, és szeretnék egy kitűzött célt elérni vele. :)
      Lauren.xx

      Törlés
    2. Nagyon örülök hogy ilyen sok részben gondolkodsz :) és remélem hamar hozod a következő részt, nagyon várom!!! ♥
      Liv Xx

      Törlés
    3. Fent van! :) ♥
      Lauren.xx

      Törlés
  5. O...M...G! Ez a Jessicás ügy eléggé felzaklatott. Niall hogy meri?! Lefeküdni vele? Ez komoly?.. Na majd kap ha hazajön.. Na mindegy! Most is szuper lett a rész (mint mindig), és remélem legközelebb is ilyen izgalmas lesz :) siess a kövivel <3 xx Alcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Nem feküdt le vele, nem lesz nagy gubanc. xD Fent van! :) ♥
      Lauren.xx

      Törlés
  6. Nagyon tettszik a blogod, már régebben is rendszeres olvasója voltam :) Izgatottan várom a következő részt! :) Dia xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dia!
      Örülök, hogy tetszik! :3 Fent van! :)
      Lauren.xx

      Törlés